מה גורם ל- Husse להיות זכיינות מלהיבה וסיפור הצלחה? קיבלנו את ה"סקופ" מהשותף ומנהל המכירות של Husse שבימים אלו נכנסת לישראל ומחפשת זכיין ראשי.
חיות המחמד שלך הם חלק מהמשפחה. אתה רוצה את הטוב ביותר בשבילם וגורם עיקרי לבריאותם הוא לספק להם תזונה בריאה ומזינה.Husse עומדת בקריטריון זה כחברה מובילה לאספקת מזון וציוד איכותי לחיות מחמד עד לבית הלקוח. לא רק ש – Husse מייצרת בעצמה מגוון מוצרים בלעדיים, אלא שגם הזכיינים של Husseהוסמכו להיות מומחי תזונה לצורך הדרכת הלקוחות שלהם והענקת חוויה מותאמת אישית. כל זאת, מבדל את Husse בתעשיית מוצרי חיות המחמד.

כדי ללמוד על סיפור ההצלחה של Husse, אנו מביאים אליכם ראיון עם טים ביורק אליסון – שותף ומנהל מכירות ב-Husse. טים חושף בראיון כיצד Husse מחוייבת לכך שהזכיינים ינהלו את העסק שלהם בבטחון; מהו יום טיפוסי של זכיין; מהו המתכון להצלחה שהביא את Husse לפתוח סניפים ביותר מ- 50 מדינות! אוהבי חיות מחמד בעלי חוש יזמי בישראל חייבים לקרוא ראיון זה.

תוכל לספר לנו על ההיסטוריה של Husse ועל תפקידך בחברה?
שמי טים ביורק אליסון ואני שותף ומנהל מכירות של ,Husse החברה המובילה לאספקת מזון איכותי לחיות מחמד עד לבית הלקוח. הסיפור שלנו התחיל בשוודיה בשנת 1987 ומאז התרחב באמצעות זכיינות למעל 50 מדינות. הייחודיות שלנו היא במזון איכותי וטבעי לחיות מחמד ללא רכיבים מהונדסים. כמו כן, יש לנו קשר ישיר עם לקוחותינו ואנו מסייעים לכל אחד מהם לקבל החלטה מושכלת בבחירת המזון המתאים ביותר לצורכי חיית המחמד שלהם.

ספר לנו מה הופך את Husse להיות מותג זכיינות בעל הצלחה מוכחת?
הסיבה לכך שמודל הזכיינות שלנו הוכח כמצליח בכל כך הרבה שווקים שונים, הינה שילוב של מוצרים איכותיים, עלויות תפעול נמוכות, מחסנים מרכזיים ולקוחות נאמנים.
אנו מודעים לכך שכל המדינות והשווקים שונים. אך למרות זאת, כל האספקטים של העסק נטמעים לתוך המודל שלנו מאחר ואנו מתמקדים בשיווק של "אדם לאדם". כמו כן, יש לנו חנות אינטרנטית, אריזות וחומרי שיווק ב-35 שפות.
במשרדים המרכזיים שלנו בסטוקהולם המספקים תמיכה לזכיינים שלנו אנו מעסיקים עובדים דוברי שפות שונות אשר יתנו שרות לזכייני המאסטר והזכיינים שלהם בשפת האם שלהם.

מה עושה Husse בכדי לבדל את עצמה ממתחריה בתעשיית המזון ומשלוחי המזון לחיות מחמד?
ישנם שני גורמים עיקריים להצלחתנו המבדלים אותנו מהמתחרים בתעשיית המזון לחיות מחמד. ראשית, אנו מציעים "משלוח עד הבית" למוצרים של חיות מחמד ומוכרים רק מוצרים ממגוון המוצרים של מותג Husse. לכן יש לנו זכויות בלעדיות על המוצרים שלנו ולקוחות יכולים לרכוש את המוצרים שלנו רק מהזכיינים שלנו. כתוצאה מכך, Husse שולטת בכל האספקטים של המוצרים כדוגמת: איכות, מחיר ורווחיות, ובכך Husse יכולה להמנע מתחרות למול סופרמרקטים גדולים.
שנית, אנו נמנים על יצרני המזון לחיות מחמד הבודדים אשר נפגשים ישירות עם לקוחות החברה. חברות אחרות מוכרות את מוצריהם באמצעות סופרמרקטים ו/או חנויות ייעודיות לחיות מחמד ומצפות מהלקוחות "לנווט" את שוק המזון לחיות ללא הכוונה. הזכיינים של Husse תחילה נפגשים עם הלקוח בכדי ללמוד על חיית המחמד שלו ובהתבסס על המידע שמתקבל מהלקוחות, מספקים ללקוח חבילה עם דוגמיות מזון מומלצות.

כיצד Husse תומכת בזכיינים שלה?
כל זכיין עובר הדרכות מהותיות בתהליכי מכירה, שיווק, תזונה, המוצרים, תפעול ושרות לקוחות.
כמו כן, Husse מציעה הדרכות שוטפות מקוונות והדרכות שוטפות מעשיות בשטח. בנוסף, הזכיינים שלנו מקבלים הזמנות באמצעות החנות באתר החברה וגם באמצעות החנות האינטרנטית הספציפית שלהם, כך שהם יכולים לארגן בקלות ויעילות את כל לקוחותיהם וההזמנות שלהם.
הזכיינים גם מקבלים "חבילת התחלה" המכילה: מוצרי קידום מכירות, דוגמיות, מדים, שילוט לרכב וכלים נוספים אשר יסייעו להם להתחיל את עבודתם מהר ככל הניתן ולמתג עצמם במיקום הגיאוגרפי בו הם נמצאים.

האם ישנם אתגרים מולם הזכיין מתמודד? אילו עצות אתם מספקים לזכיין בכדי להתמודד מול אתגרים אלו?
Husse מנסה להיות פרואקטיבית ולמנוע אתגרים ובעיות צפויות על ידי כך שהיא מעבירה לזכיין הפוטנציאלי את כל המידע הרלוונטי לפני שיקבל החלטה האם להפוך להיות זכיין של Husse. החברה מספקת מידע ודרישות כך שבפגישה עם זכיין פוטנציאלי הוא יכול לראות כיצד אנו עובדים כך שיוכל לקבל החלטה מושכלת.
אני מאמין שזה חשוב מאוד להתנהל בשקיפות מול זכיינים פוטנציאליים ולתת להם את התמונה המלאה על מהות העסק, לפני שיקבלו החלטה לרכוש זיכיון.
מאוחר יותר, עם רכישת הזיכיון, אנו ממליצים לזכיין להקשיב תמיד להצעותינו והכי חשוב – לפעול לפי הקונספט שלנו.

איזה ניסיון נדרש שיהיה לזכיין בכדי שיצליח ?
ניסיון קודם במכירות ושיווק תמיד שימושי וכן עניין טבעי בחיות מחמד. מפתח נוסף להצלחה הוא להיות אדם חברותי, "איש אל אנשים" ולהנות מלהיות בדרכים.

לפרטים נוספים על HUSSE

לכל המאמרים