Mathnasium הינה רשת זכיינית ללמוד מתמטיקה שמקורה בלוס אנג'לס, מהגדולות והמובילות בעולם עם למעלה מ-1,000 סניפים בכל העולם.
ראיינו את סקוט מקדניאל – מנהל פיתוח זכיינות בינלאומית ב- Mathnasium, כדי ללמוד מה סוד ההצלחה שהביא את Mathnasium, להיות אחד מבתי ספר הפרטיים המוערכים והמובילים בארצות הברית.

מה משמעות השם Mathnasium?
המילה Mathnasium מקבילה למילה Gymnasium (חדר כושר) כלומר, התלמידים מגיעים לסניף של Mathnasium לאחר שעות בית הספר בכדי להנות ממגוון פעילויות של לימודי מתמטיקה, בדומה לבילוי בחדר כושר.

מה מבדל את רשת Mathnasium משאר בתי הספר הפרטיים ללמוד מתמטיקה?
הבידול העיקרי שלנו זה שאנו מלמדים כל תלמיד עפ"י הקצב האישי שלו, ללא שום קשר לרמה המתמטית שלו בבית הספר. כלומר, כל תלמיד חדש המגיע אלינו, אנו קודם נותנים לו לעשות מבחן בכדי לראות מהי הרמה האמיתית שלו ולפי תוצאות המבחן, אנו בונים לו מסלול למידה אישי המותאם גם לקצב יכולת הלמידה של אותו תלמיד.
בניגוד לרוב בתי הספר הפרטיים ללימוד מתמטיקה המתמקדים בהכנת תלמידים לפסיכומטרי, ב- Mathnasium טווח הגילאים הממוצע נע בין 6 ל-16.
מה המטרה העיקרית של Mathnasium?
אנו מאמינים שב-DNA של כל אדם קיימת המסוגלות ללמוד מתמטיקה ועלינו ב- Mathnasium לעזור לכל תלמיד למקסם את היכולת והצורך לדעת מתמטיקה, אשר תשמש לו ככלי שיעזור לו להסתדר בכל תחומי החיים, כדוגמת: מוסיקה, ספורט ובטחון עצמי.
המטרה העיקרית שלנו היא לגרום לתלמידים לאהוב מתמטיקה.

מדוע הורים רבים אוהבים את MATHNASIUM?
1. התלמידים ב- Mathnasium נהנים ממנוי המאפשר להם להגיע לסניף כמה שהם רוצים, ללא הגבלה.
2. ניתן להגיע לסניף Mathnasium באופן ספונטני וללא תיאום מראש.
3. Mathnasium מתנגדת למתן שיעורי בית לתלמידים אך מסייעת לתלמידים בהכנת שיעורי הבית.
4. התכנים הנלמדים ב- Mathnasiumמשלימים את התכנים הנלמדים בבתי הספר.
5. Mathnasium נותנת מענה ללמוד מתמטיקה כתחביב.
6. התוצאות הן "מדידות". וכן, יש תחרויות ופרסים.

Mathnasium מחפשת זכיין ראשי שיפתח את הרשת בישראל. האם תוכל לפרט מה המשמעות של להיות זכיין ראשי של Mathnasium בארץ?
• הזכיין הראשי יגבה דמי זיכיון ראשוניים מכל זכיין. וכן, תמלוגים שוטפים מכל זכיין.
• תהליך החפיפה וההדרכה של זכיין חדש מחוץ לארה"ב נבנה והתמקצע לאורך 15 השנים האחרונות. כך, שכל שלב מתחילת רכישת הזכיינות, מלווה בתמיכה שוטפת וצמודה של צוות פיתוח זכיינות.
• אנו נלמד אותך את תהליך מכירת הזכיינות ונראה לך כיצד לתמוך בזכיינים. ובתחילה נלמד אותך כיצד לבחור את מיקומי הסניפים ולתפעל סניף Mathnasium בעצמך.
• אתה תלמד כיצד להשתמש בסט הכלים שלנו בכדי לבנות את העסק שלך. סט הכלים שלנו כולל בין היתר: שיווק, ניהול קשרי לקוחות ותוכנית לימוד של שיטת Mathnasium.
• מייעוץ עסקי ועד כנסים שנתיים, תהייה לך את כל התמיכה הנדרשת לנהל ולפתח את העסק. צוות התמיכה שלנו יספק לך את כל שירותי השיווק והפיתוח עסקי הנדרשים לך.

כיצד היית רוצה לסכם את הצלחתכם?
התברכנו בכמות הכרה והערכה שאנו מקבלים.
בסקר שנערך בשנת 2018 על שביעות רצון של זכיינים בעסקי זכיינות נמצא כי אחוז שביעות הרצון בקרב הזכיינים שלנו הנו 90%. פורבס ממשיך לדרג אותנו ב-50 מתוך 500 חברות הזכיינות המובילות, לצד מותגי הזכיינות החזקים ביותר.
שימור ושביעות רצון הלקוחות שלנו הוא חסר תקדים. בנוסף, יש לנו ניסיון רב בפיתוח עסקי ותמיכה שיווקית וחינוכית הניתנת ע"י הצוותים שלנו. כל זאת, מוכח ע"י גדילה דו ספרתית של צמיחה ורווח, שנה אחר שנה במשך 8 השנים האחרונות.

לפרטים נוספים על MATHNASIUM

לכל המאמרים