חברת תערוכות הזכיינות הגדולה בעולם (MFV) מינתה את המכון הישראלי לזכיינות (IFI) לנציגה הבלעדית בישראל
סטיבן וולפסון, מייסד IFI: "זו הזדמנות אדירה למותגים ישראלים שרוצים לפרוץ ולהצליח בחו"ל"
חברת MFV Expositions, אשר במשך למעלה מ-25 שנה מפיקה תערוכות מובילות בעולם בתחום הזכיינות מינתה לאחרונה את המכון הישראלי לזכיינות (IFI) לנציגתה הבלעדית בישראל, כך נודע לזכייניסט. "בשנים האחרונות אנו מקדמים שיתופי פעולה עם גופים שונים ברחבי העולם במטרה להביא לקהל המבקרים בתערוכות שלנו מותגים מגוונים מכל העולם", סיפר ג'ימס מסטנדרה – סמנכ"ל MFV העולמית.
"ישראל היא סטארטאפ ניישן, יש לה שם נהדר ביזמות ויצירתיות ואנו רוצים לחשוף לעשרות אלפי המבקרים בתערוכות שלנו מותגים אטרקטיביים. לאור הכרות ארוכת השנים שלנו עם סטיבן וולפסון מ-IFI והניסיון העשיר שלו בזכיינות בעולם, אנו בטוחים ש-IFI תוכל לסייע לעשרות אלפי המבקרים בתערוכות שלנו להיחשף למותגים ישראלים אטרקטיביים. אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם IFI אשר ירכזו את הקשר בין MFV למציגים ישראליים לקראת האירועים הרבים שלנו בשנת 2020", הוסיף ג'יימס.
"MFV היא שחקן מוביל בתחום תערוכות הזכיינות בעולם במשך למעלה מ-25 שנה. הם יצרו את פלטפורמת גיוס הזכיינים המובילה בעולם באמצעות שילוב בין תערוכות מצוינות לפורטלים המפרסמים באופן יעיל ונרחב הזדמנויות בזכיינות", סיפר סטיבן וולפסון. "לאחר 30 שנות ניסיון בזכיינות בלמעלה מ-10 מדינות, מצאתי שפרסום בפורטלים של זכיינות לגיוס לידים כגון 'Betheboss.com', ולאחר מכן הצגה בתערוכה לצורך פגישה עם אותם לידים ומציאת לידים נוספים – היא הדרך עם סיכויי ההצלחה הגדולים ביותר למציאת זכיין ראשי בחו"ל. וללא ספק MFV הם המובילים בעולם בעניין זה בזכיינות", סיכם סטיבן.
"מטרת שיתוף הפעולה בין המכון הישראלי לזכיינות וחברת MFV היא לסייע לחברות ישראליות להתפתח בזכיינות בחו"ל, באמצעות הצגה בתערוכות. אנו פועלים להקים גם מתחם מותגים ישראלי בתערוכות המובילות של MFV בעולם, בכדי לסייע למותגים ישראליים לצמצם את העלויות ולהגדיל את החשיפה", ציין עו"ד יואב קליין, שותף במכון הישראלי לזכיינות. "בתערוכות האלו אפשר לפגוש ולעשות נטוורקינג עם קולגות ממותגים בינלאומיים ועם הרשתות המובילות והגדולות בעולם שמחפשות כל הזמן להרחיב את מגוון המותגים בפורטפוליו שלהן. מתחם המותגים הישראלי יאפשר לחברות ישראליות לחשוף את המותגים שלהן לעשרות אלפי משקיעים וזכיינים פוטנציאליים בעולם ויחסוך טרחה ומשאבים רבים הכרוכים בהצגה עצמאית. המותג "ישראל" הוא חזק בעולם והצגה משותפת תחת דגל ישראל יכולה להיות אטרקטיבית, בעיקר בארה"ב", הוסיף יואב.
"אשמח מאוד לראות יותר ויותר רשתות ישראליות יוצאות לחו"ל ומצליחות. בסוף מדובר במשימה שהיא גם משימה לאומית, מאחר ומדובר בסוג של יצוא והבאת כסף נוסף למשק הישראלי. זו סוג של שליחות בשבילי, כיהודי שבחר לעלות מדרום אפריקה ולבסס את חיי במדינת ישראל", ציין סטיבן. "אנו מתכננים שבזמן התערוכות נצא גם עם משלחת של אנשי עסקים בכדי שילמדו על האפשרות של התפתחות בזכיינות בעולם. אנו מקדמים תוכנית כזו בשיתוף עם שחקנים מנוסים ומובילים בתחום הזכיינות בארה"ב. יש פוטנציאל אדיר למותגים ישראלים בחו"ל. תראה את קופיקס, סבון, ללין, ארומה, לחמים (תחת המותג Breads Bakery), וזו רק רשימה חלקית. אגב, חשוב לציין שמגוון העסקים שהתפתחו בשיטת הזכיינות בחו"ל הוא מגוון מאוד וכולל סוגי עסקים שאפילו לא הייתם מעלים בדמיונכם, למשל: Dog Walking, חדרי בריחה ופיתוח אפליקציות", הוסיף סטיבן.
תערוכות הזכיינות של MFV לשנת 2020 מתחילות בפברואר במיאמי, לאחר מכן במקסיקו במרץ, לונדון באפריל וניו-יורק במאי ופרנקפורט לקראת סוף השנה. במקביל, מתקיימים גם כנסים המפגישים רשתות מזכות עם רשתות מזכות אחרות, המובילה בהן במהלך פברואר 2020 במיאמי. התערוכה המרכזית היא זו שתתקיים בניו-יורק בסוף חודש מאי 2020, מה שמשאיר מספיק זמן לחברות ישראליות שמעוניינות להתרחב לארה"ב להתארגן ולהציג בתערוכה.