[gs_logo logo_cat="heb"]
איך לשפר יחסים במערכות זכיינות
מטרת הקורס – היא למנוע או לתקן משברים ברשתות מזכות. הקורס בנוי להעשיר את ארגז הכלים של נציגי חברות מזכות אל מול הזכיינים ברשת, וזאת מתוך הכרה ששיפור מערכת היחסים ברשת תביא גם לגידול במכירות וברווחיות הן לזכיינים והן לחברה המזכה. הבנת הנושא החשוב הזה הוא המפתח לשימור הזכיינים ולהגדלת הרשת כדי להגיע לפוטנציאל המירבי שלה .
משך הקורס – 12 שיעורים כ-14 שעות
קהל היעד – בעלי רשתות מזכות, למנהלים העובדים ברשתות מזכות.
סילבוס
- שיעור 1:
- ניתוח והבנת התנהגות הזכיין בעזרת מודל מעגל החיים של הזכיין
- פרופיל הזכיין המתאים ביותר לרשת
- שיעור 2 – הנחת היסודות לבניית מערכת יחסים יעילה בין החברה המזכה לזכיינים
- שיעור 3: ניתוח תפקידי הזכיין ניהול נכון של הזמן שלו:
- הזכיין כמדריך
- הזכיין כמנהל שיווק של עצמו
- הזכיין כמנהל פיננסי של העסק שלו
- עבודה בסניף של הזכיין (דוגמא אישית)
- שיעור 4 – אתיקה (ארבעת הדיברות של המכון הישראלי לזכיינות)
- שיעור 5 – שיעור שימוש נכון בספרי הנהלים וההדרכות
- שיעור 6:- תפקידי הגורמים השונים בחברה המזכה שעובדים מול הזכיינים – מנטור, שוטר, מוכר
- שיעור 7 – תמיכת החברה המזכה בזכיין בצעדיו הראשונים
- שיעור 8 – תמיכת החברה המזכה בזכיין בנושאי שיווק ופרסום
- שיעור 9 – עבודה עם הזכיין על אירוע הפתיחה של הסניף
- שיעור 10:
- תמיכה שוטפת של החברה המזכה בזכיינים
- נהלי תקשורת חברה מזכה – זכיינים
- ביקורות בשטח: מטרות הביקורים והבקרות, גבולות ועקביות בביצוע בקרות – כך תהפכו אותן לכלי ניהולי אפקטיבי, כללי התנהגות בזמן הבקרה, טפסים נלווים וסיכום הבקרה.
- שיעור 11 – מפגשי זכיינים בשוטף:
- הכנת מפגש הזכיינים
- כללים לניהול הפגישה
- כללי התנהגות במהלך הפגישה
- סיכום המפגש
- שיעור 12 – כלים לתקשורת פנים ארגונית
הקורס הזה מעניין אותך? עזור לנו לתעדף אותו לפני שנציע אותו לרכישה