[gs_logo logo_cat="heb"]
איך לרכוש זיכיון
מטרת הקורס – היא לסייע לאנשי עסקים השוקלים להיות זכיינים ברשת לבחון את הצעד באופן רציונלי ולא מתוך התאהבות ברעיון. בתום הקורס יוכלו הזכיינים הפוטנציאליים לקבל החלטה מבוססת ידע לגבי התאמתם למודל הזכיינות וסיכוייהם להקים עסק מצליח.
משך הקורס – 11 שיעורים (כ- 12 שעות).
קהל היעד – אנשי עסקים השוקלים להקים עסק עצמאי באמצעות זכיינות
סילבוס
- שיעור 1 – מבוא לזכיינות בראייה כללית ובראייה אישית – היכרות עם עולם הזכיינות: מהי זכיינות, סוגי זכיינות, תנאים מקדימים להקמת עסק בזכיינות, יתרונות וחסרונות המודל, סוגיות משפטיות על קצה המזלג.
- שיעור 2 – מודל "תאוריית השולחן" – חמשת האלמנטים החשובים ביותר בניהול עסק בזכיינות
- שיעור 3 – כיצד לבחור את הזכיינות המתאימה לכם ביותר?
- שיעור 4 – מהם המפתחות להצלחה בזכיינות.
- שיעור 5 – הקוד האתי של המכון הישראלי לזכיינות וכיצד הוא רלבנטי לבחירת חברה מזכה?
- שיעור 6 – אבחון איכות המזכה לפי הקוד האתי של המרכז הישראלי לזכיינות ונקודות מהותיות לבחינה עם המזכה:
- סטטוס סימני מסחר
- התנהלות בהווה וצעדים בעתיד
- עלויות הקמה מול הוצאות קבועות ומשתנות בעת ההפעלה
- שיווק ופרסום רשתי מול זה של הסניף
- הדרכה וחניכה
- תפעול
- שיעור 7 – נקודות מהותיות לבירור עם זכיינים ברשת:
- יחסי מזכה / זכיין
- רווחיות
- הכשרה עם הכניסה לרשת והדרכות בשוטף
- שיעור 8 – הסכם זכיינות:
- בקצרה על הסכמי זכיינות
- איך מתייחסים להסכם באופן שיוביל להתייחסות ראויה
- מאילו נקודות יש להיזהר
- צעדים וסנקציות במקרים של הפרה של מי מהצדדים
- שיעור 9 – גישור ובוררות
- שיעור 10 – כלים פיננסיים למדידת הצלחה – נק' איזון, תזרים מזומנים, תחזית הכנסות והוצאות ועוד
- שיעור 11 – בחירת מיקום
- ניתוח כדאיות של מיקום
- ניגודי אינטרסים אפשריים בנוגע למיקום בין הזכיין למזכה
- מיקום כחלק מאסטרטגיה שיווקית
הקורס הזה מעניין אותך? עזור לנו לתעדף אותו לפני שנציע אותו לרכישה