FRANCHISE ARABIA (דובאי) נכנסת לשותפות אסטרטגית בלעדית עם המקבילה שלה בישראל – המכון הישראלי לזכיינות

המכון הישראלי לזכיינות שמח לבשר על שותפות אסטרטגית בלעדית עם Franchise Arabia שהינה חברה המספקת שירותי זכיינות הגדולה והמשפיעה ביותר באיחוד האמירויות ובאזור המזרח התיכון והמסייעת למעל מ- 100 מותגים מארה"ב ורחבי העולם, להיכנס לאיחוד האמירויות ולמזרח התיכון. Franchise Arabia ממוקמת בדובאי, ובבעלותה פורטל לגיוס זכיינים הגדול ביותר במזרח התיכון והחולש על 15 מדינות, כולל: איחוד האמירויות, סעודיה, מצרים, כווית, בחריין, מרוקו, ירדן, קטאר, עירק (כולל כורדיסטן), לבנון, טורקיה, עומאן, תוניס ואלג'יר.

האזורים ש – Franchise Arabia מכסה כוללים למעלה מ-350 מיליון תושבים, אך אין ספק שדובאי ואיחוד האמירויות הם השער לאזור כולו. איחוד האמירויות היא מדינה מודרנית השואפת להנהיג את האזור עם טרנדים חדשים מכל רחבי העולם. דובאי תארח את התערוכה העולמית (World Expo) בשנת 2021 שתמשוך מיליוני מבקרים מיותר מ -190 מדינות, לכן חשוב שכל רשת זכיינות ישראלית תתחיל בדובאי.

המכון הישראלי לזכיינות, שנוסד ע"י סטיבן וולפסון, ממקד את 35 שנות נסיונו בזכיינות, עם דגש על זכיינות בינלאומית. הוא מייצג מספר רב של מותגים בינלאומיים בישראל ומסייע למותגים ישראליים להתרחב לחו"ל ולא בכדי המכון הישראלי לזכיינות זכה בפרס היוקרתי מטעם MEA Business Awards לשנת 2020 "הארגון הטוב ביותר לייעוץ פיתוח וחינוך בזכיינות בישראל".

"השותפות החדשה והמרגשת, שנוצרה בעקבות הסכמי אברהם, יוצרת כעת הזדמנויות חדשות רבות למותגים ישראלים להיכנס לאיחוד האמירויות, ובעזרת פורטל הזכיינות העטור פרסים של Franchise Arabia הם יכולים להחשף לשאר העולם הערבי" אומר סטיבן וולפסון.

לדברי נשיא Franchise Arabia, גדעון רוזינג (אוסטרלי שחי בדובאי), ההזדמנויות שנוצרות ע"י שותפות אסטרטגית זו, הן אינסופיות. "מאז ההכרזה על נורמליזציה בין מדינותינו, אני עובד בשיתוף פעולה הדוק עם סטיבן, שאני יכול לומר שהוא אחד מהמומחים המנוסים ביותר לזכיינות באזור. במהלך ביקורי האחרון בישראל, סטיבן לא בזבז זמן בכדי להכיר לי חלק מלקוחותיו, שעם חלקם כבר בצענו עסקאות, שיוכרזו בקרוב. זה היה תענוג לעבוד עם מקבילי הישראלי – סטיבן וולפסון, ואני מאמין שזאת רק ההתחלה של שותפות אסטרטגית פורה שתמשך זמן רב ".

חשוב להדגיש כי המכון הישראלי לזכיינות שם כיעד מרכזי לשנת 2021 לחזק ולפתח שותפות אסטרטגית זאת באמצעות הפעולות הבאות: פיתוח חבילת חדירה אסטרטגית לאיחוד האמירויות והמזרח התיכון למותגים ישראליים, סיורים בדובאי, אבו דאבי וסרג'יה (Sharjah) כולל היכרות עם משקיעים ושותפים פוטנציאלים, הוצאת משלחות של בעלי רשתות ישראליים, קיום וובינרים וכו'.

למידע נוסף על Franchise Arabia 

לכל המאמרים